Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Усі товари перед відправкою перевіряються на відсутність браку, тому після виходу з відділення пошти, відповідальність за товар на наявність подряпин, вм'ятин і т.д. лежить на покупцеві. Перевіряйте товар, уважно перебуваючи на відділенні пошти, оскільки до того, як Ви отримали посилку за неї, відповідальність лежить на службі доставки. Повернення коштів Після отримання та огляду товару, протягом 10 робочих днів кошти будуть повернуті на реквізити за якими здійснювалася оплата або готівкою при самостійному поверненні у нашому магазині. За яких умов буде відмовлено в обміні чи поверненні товару? 1. Товар був у вживанні та має сліди використання; 2. Товар не повністю укомплектований та порушена цілісність упаковки; 3. Не збережені всі ярлики та заводське маркування; 4. Пройшло 14 днів із дня покупки.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.